Argeplus olarak ana faaliyet alanlarından biriside Ürün Geliştirme-Mekanik Tasarım ve Mühendislik çalışmalarıdır. Artan rekabet ortamında giderek önem kazanan sürekli iyileştirme, müşteri tatminini, müşterilerin aradıklarından daha iyisini bulabilmeleri için, kuruluşlar sürekli daha iyiyi üretmeye zorlamaktadır. Bu nedenle, tüm üretim süreçlerinin sistematik bir yaklaşımla ve çeşitli organizasyonel birimleri kapsayacak şekilde ele alınmasını, iyilestirilmesini, performanslarının daha iyi seviyelere çıkartılmasını gerektirmektedir.
Firmalar, varlıklarını sürdürebilmek için, küresel pazarda rekabet etme yeteneğine sahip olmalıdırlar. Argeplus olarak Teknolojik yenilikleri, birikimleriyle birleştirerek ürüne dönüştüren ve ekonomik kazanç sağlayan, kuruluşlara rekabette önemli avantajlar elde ettirebilmek adına fikirden başlayan süreçten son ürüne kadar uzanan çözümler sunmaktır.
Çözümlerimizde detaycı ve akılcı anlayışın gerektirdiğine inanıyoruz. Mekanik tasarım mühendisliği konusunda problemleri titizlikle çözümlenen parçaların kalıplarının da doğru bir şekilde tasarlanabileceğini ve son nokta da ürün haline gelen parçalar bütününün sağlamlık algısı ile beraberinde kaliteli ürün görüntüsü vereceğini biliyoruz.
Mekanik tasarım imalat/üretim kriterlerinin incelenmesi süreç içerisinde ciddi bir öneme sahiptir. Mekanik tasarım, Ürün geliştirme aşamasında olduğu gibi devamındaki mühendislik çalışmalarıyla da eş zamanlı ilerlemesi gerekir. Ürün imalat/üretim aşamasına gelmeden, malzeme seçimi, mekanik özellikleri, imalat/üretim seçimi ve buna bağlı kalıplama şekli vb. kriterlerin değerlendirilmesi, sağlamasının yapılması gerekir ve tüm bu detaylar mekanik tasarım aşamasında çözülür.
Bu noktada Argeplus tüm mühendislik çözümlerini geliştirirken, sahip olduğumuz bilgiler ışığında nasıl hareket etmemiz gerektiği hakkında daha önceki birçok projelerimizde edindiğimiz tecrübelerimizi kullanarak siz müşterilerimize, en kaliteli çözümü, en iyi tasarımla, en uygun maliyete, en kısa termin ile ulaştırmaktır.
Ürün fikirlerinin ön elemesi
Pazara ilişkin ön değerlendirme
Teknik ön değerlendirme
Finansal ön değerlendirme
Müşteri ihtiyaç ve istek araştırması
Rekabet analizi
Pazar analizi
Makro çevre analizi
Ürün tanımı
Ayrıntılı teknik değerlendirme
Kavram test ve ayrıntılı finans analizi süreçleri